понеділок, 25 жовтня 2010 р.

Повернення до давніх традицій.

Рік тому як в селі почали знову давати на пай ячмінь, до того якось тільки пшеницю давали. От я й своєму другу сказав:"Як би це нам пиво зварити?!" Друже мій тільки всміхнуся.
Перші пошуки в інтернеті інформації про пивоваріння, та й ще в домашніх умовах, ні до чого мене не призвели. З якими запитами я не звертався скрізь були рекламні проекти бірмашин - пиво з сумішей, це як, колись був напій "Юпі" - просто додай води. Це мені не підходило. Хотів натурального продукту.
Пошуки пивоварів по селах не дали результатів. Горілку гонемо, а пиво не варимо.Ми його сирим п'ємо! - такі були відповіді.
Траплялися невдахи пивовари, які готували пиво за рецептами з газет, проте не натрапив я на жодного вдалого пивовара.
Тільки цієї осені, коли достиг хміль, а я не знав коли й як його заготовляють, знайшов в інтернеті спочатку інформацію про хміль, потім іншу про пивоваріння.
Після заготівлі хмелю вирішив остаточно зайнятися цією справою.
 Поставив мету навчитися варити якісне пиво.

Немає коментарів:

Дописати коментар